·739 syf.····Okunma: 26 Eylül 2022 03:11 “One day as a lion is worth ten thousand as a lamb.”
“Hearts only bruise. They never break.”
Yine okumaktan çok korktuğum ama korkunun ecele faydası yok diyerek başladığım, sonunda da iyi ki dediğim bir kitap EoTV. Kitabımız Last Silversaint Gabriel De Leon’ın çocukluk hayatından kitaptaki anılarını anlattığı zamana kadar olan sürede yaşadıklarını anlatıyor. Gabriel sonunda Forever King Fabien Voss’u öldürmüş ve vampirler tarafından yakalanmış. Hayatta kalan son Silversaint olarak da ‘imparatoriçe’ olan kadın vampirimizin isteğiyle yaşadıklarını kayda dökmek isteyen bir tarihçiyle konuşması şeklinde gidiyor. Güneşin ‘ölmesi’ ve vampirlerin ortaya çıkmasıyla yolculuğumuz başlıyor. Çocukluğundan başlayıp Ordo Agent’a nasıl katıldığı, sonra zaman anlatmasıyla birlikten ayrıldıktan sonra Grail’i bulması, başına gelenler şeklinde geçmişte de 10-12 yıl zaman aralıklı iki bölümden anılarını okuyoruz. Gabriel’in azmi, çalışkanlığı, zekası ve gücü gerçekten hayran olunasıydı. Başına gelen bi kaç şey beni özellikle çok yıktı. Justice, Astrid ve Patience… Aaron’a bile başta kanım ısınmasa da onu da anladım ve sonunda çok sevdim. Kitap dil olarak biraz değişik ama güzeldi. Özellikle çoook yaşlı vampirlerin ve Ashdrinker’ın konuşmalarında eski kullanımlar olması detayı çok inceydi. Her ne kadar geçmişin bir kısmını okumuş olsak da hala çok fazla bilinmeyen ve cevaplanması gereken soru kaldı. Bu yüzden umarım ikinci kitap çabuk gelir.