8/10
·216 syf.··
Beğendi
·
2022 18. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 28 Ağustos 2022 00:36
Herkese selammmm . Paulo Coelho 'dan okuduğum ilk eser Veronika Ölmek İstiyor, var bu sefer yorumumda.Yoruma geçmeden önce şunu söyleyebilirim ki yazarın diğer eserlerini de çok merak ettim. Veronika, hayatın sıradanlığından bıkmış tam anlamıyla artık hayattan zevk alamayan bir genç kızdır .Veronika hayatının düzeninden, hiçbir heyecanı olmayışından şikayetçidir. Bu hayattan kurtulmanın tek çaresini intihar etmekte buluyor. Bu intihar girişiminden sonra Veronika ' yı çok başka ve hiç beklemediği sürprizler karşılıyor. Bazen en çok başkaları için yaşıyoruz. İstesek de istemesek de toplumun ahlak yapısına göre hayatımızı şekillendiriyor ve ona yön veriyoruz.El alem ne der kaygısı hiç bitmiyor.Verinoka da sırf bu yüzden kendi hayatını, güçlü yönlerini,zayıf yönlerini ' nasıl olsa öleceğim,ne kaybederim ' derken keşfediyor. Ölüm düşüncesi Veronika'da başka bir özgür ruhu çağrıştırıyor. Veronika sayesinde içindeki ruhu keşfetmek isteyen herkese şiddetle tavsiye ediyorum. Kitabı okurken çoğu yerde kendimi gördüm. Aslında herkesin bu kitapta' bunu ben de yaşadım , yaşıyorum ' dediği bölümlerin var olduğunu söyleyebilirim.Kendi hayat hikayemizden bir bölümü başkalarının hayatlarından okumak çok başka bir hissiyat. Ben severek okudum ,şimdi sıra sizde
Veronika Ölmek İstiyorPaulo Coelho · Can Yayınları · 2020102,6bin okunma
·
45 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.