Kitap hüzünlü bir aşk hikayesini anlatıyor. Kitabı okumaya başlarken bazı önyargılarım vardı. Bunun nedeni şu girdiğimiz dönemde nereye baksanız bir aşk hikayesi var. Ancak Canan Tan`ın bu eseri klasik bir aşk hikayesi değil. Kitap içinde aşkı, üzüntüyü ve yoğun bir çok duyguyu barındırıyor. Kitabı bir solukta bitirdim diyemem fakat okudukça beni başında tutma süresi arttı. Yazar kitabın içinde yaşanan aşkı da üzüntüye de okuyucuya gerçekten iyi yansıtabilmiş. Karakterlere ve olay örgüsüne duygularınız ile iyi bir şekilde tutunabiliyorsunuz. Ayrıca eserin en önemli noktalarından biri olan organ bağışı konusunda da verilen bilgilerin hepsi gerçek bilgilere dayanıyor. Kitabın sonunda bulunan söyleşi kısmını da okuduğumda Canan Tan`ın bu konuda nasıl titiz çalıştığını kendi ifadeleri ile anlayabiliyorsunuz. Aşk romanları ve hikayeleri ile arası çok iyi olmayan ben bir gün Canan Tan kitabı okuyacağımı düşünmezdim. Ancak bu romandan sonra kesinlikle okumaya devam edeceğim. İçinde hüznü ve aşkı barındıran bu romanı herkese tavsiye ederim. Son olarak da ana karakter Nehir`in içi dolu ve güçlü bir kadın karakter olması güzel bir ayrıntıydı. En Son Yürekler ÖlürCanan Tan