Beklentiler seri kitaplarda olmazsa olmazdır. İlk 30 sayfa beni o kadar eğlendirdi ki 2.kitabın bu denli tempolu başlamasına hayran oldum.
Herşeyden çok Avni'yi sevdim desem abartmış olmam sanırım. Özellikle onun sahnelerini 2 defa okuyup kahkahanın dibine vurdum. Genç yetişkin tarzında olmasına rağmen keyif verici bir yolculuktur. Teşekkürler Serce