Meryem Kolunsa
@Meryem12345678 · 3yıl
Takip Et
Puan vermedi
·
352 syf.
·
Kitabı okudu
·
2022 3. kitabı
Kitap çok güzel. Ben iki kere okudum. İlk kitabıda çok güzel(teslanın tavan arası). Kitabı almanızı ve okumanızı çokk tavsiye ederim. Açıkçası ben iki kez okudum. Harika bir kitap.
Edison'ın İzinde
Neal Shusterman · Martı Yayınları · 2020
28 okunma
6 beğeni
·
71 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap