Değişik bir kitaptı.. Çok fazla olay çok fazla duygu çok fazla karışıklık vardı ben toparlayamadım. Okuyunca anlarsınız deyip geçiştiririm ancak.. Bu arada Esra Ezmeciyi severim çok tatlış bir insan ama bu roman beni benden aldı gerçekten
Süt LekesiEsra Ezmeci · Destek Yayınları · 20204,293 okunma