2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
istanbul
Gönderi Sahibi
Üzgün değilim. Tekrar başa dönsem aynı şeyleri yaşamak isterdim.
İnsanin hayatında aşk denen olayın bir kere yaşandığını bilmiyordum şuan iliklerime kadar hissediyorum. Keşke zamanı geri alabilsem. Üzgünüm.