9/10
·376 syf.··
2015 66. kitabı
okuduğum e posta ve diğer kaynaklardan oluşan ilk kitap değil. bu türü sevmekle birlikte akıcılığı da biraz azalttığını düşünüyorum. sanırım önce alışmak gerekiyor. kitap insanı aile olmakla ilgili düşündürüyor. tabi bu güzel bir şey ancak aynı zamanda karakterlere kızmamak da kendi adıma pek mümkün olmadı. her şeye rağmen farklı hayatları ve farklı insanları anlamak isteyen biri için mükemmel diye düşünüyorum.
Neredesin Bernadette?Maria Semple · Yabancı Yayınları · 201392 okunma
·
33 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.