Kitaba başladığınız anda sizi içine çekiyor.Kesinlikle elinizden bırakmak istemiyorsunuz.Daha önce bu yazarın başka kitabını da okumuştum genel konusu daha çok aşk üzerineydi. Ama bu kitabında aşk psikolojik gerilim ve dram mevcut.Sadece sonunun daha farklı bitmesini beni şaşırtmasını ummuştum. Ama sonunu biraz okura bırakmış sanki neye inanırsanız.Yine de kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka okuyun.