Okulda Lgs koçu olduğum öğrencilerime nasıl daha faydalı olabilriim diye kitap alırken gözüme takıldı aldım ve okudum.
Kitabı genel olarak beğendim sanki öğretmenden daha çok sınav öğrencisine hitap ediyor gibi.. Zaten de öğrencilerime verdim,onlara okutacağım. Bana da sistemle ilgili bazı bildiğim ama yazıya dökülmemiş şeyleri hatırlattı,ben de buna dikkat edeyim dediğim yerler oldu. Bilhassa yazarın da aynı süreçlerden geçerek kitabı oluşturması kendisinin öğretmenlikten tekrar psikoloji kazanması ve sınav süreci direk kendisi yaşayarak aktarması hoşuma gitti. Güncel konulara da hakimdi,ben beğendim.