moon.
@Moong_daaang
Takip Et
Hani insan vardır... Üzemezsin... Kıramazsın... Kıyamazsın... Küsemezsin... Hah..işte o benim :))
11 beğeni
·
1 alıntı
·
121 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
moon.
Gönderi Sahibi
Ben ne ara bu iletiyi attım...