Hani insan vardır... Üzemezsin... Kıramazsın... Kıyamazsın... Küsemezsin... Hah..işte o benim :))
·1 alıntı·
121 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
moon.
Gönderi Sahibi
Ben ne ara bu iletiyi attım...