7/10
·872 syf.··
2022 15. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 11 Ekim 2022 19:53
Yani kitabı ne sevdim ne sevmedim aslında konu olarak karakterleri olarak güzel bir kitaptı ama kitabın sürekli kendini tekrar etmesi beni biraz kitaptan uzaklaştırdı diyebilirim yani kitap 872 sayfa bence gereğinden fazla uzundu tamam yazarın dili çok akıcı kendini bir şekilde okutturuyor ama bazı olaylar olmasaydı da olurdu kitapta asıl olması gereken olaylar 600 den sonra olmaya başlıyor yani siz 600 sayfa okuyorsunuz ama geriye dönüp baktığınızda hep aynı şeyler hiç bir gelişme yok ayrıca 1. kitaba nazaran 2. kitapta ki Helin karakterinden baya soğudum kitapta en az sevdiğim karakter oldu sokak nöbetçilerine karşı ihanet için gönderilmişti tamam bunu sokak nöbetçilerine açıklamak kolay bir şey değil ama sokak nöbetçileriyle o kadar güzel şeyler paylaştı ki bu ihanet olayını onlara kendisinin açıklaması gerekiyordu ama her defasında sustu yalanlar üstüne yalanlar söyledi Yankı bildiğini belli etti ve açık açık sordu ama o genede Yankıya karşı dürüst olmadı yani sinir olduğum şey elinde o kadar çok itiraf etme imkanı vardı ama o her defasında yalana başvurdu Yankı artık en sonunda açık açık Koza tarafından sokak nöbetçilerini bitirmek için gönderildiğini söyledi yani Yankı söylemeden önce bunu kendisinin yapması gerekiyordu ve itiraf olayı gerçekleşiyor ertesi gün hiç bişey konuşulmadan Yankıya trip atması doğru düzgün hiçbir açıklama yapmaması beni acayip sinir etti ve kitabın 612-613 sayfalarında Yankıya karşı bu şekilde konuşması hiç olmadı yani Yankı ihanet ettiğini bile bile Helin'in hep yanında oldu ama Helin çok bencil bir karakter bence tabikide bu benim şahsi fikrim ve yorumum.
Sokak Nöbetçileri 2Aslı Arslan · İndigo Kitap · 202110,5bin okunma
70 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.