Kitabın baş kahramanı Nora isimli biri. Hayatı çok kötüye gidiyor. Bir gün intihar ediyor ve kendini araf gibi bir yerde buluyor. Burada tüm pişmanlıklarının bulunduğu kitaplar var. Genel hatlarıyla kitap böyle. Okuması basit olmasına rağmen verdiği mesajlar inanılmaz anlamlı. Fazlasıyla akıcı ve içine çeken bir eser.
Puanım :8