İlk sayfalarda ne okuduğumu pek anlamlandıramadığım fakat olayın başlamasıyla birlikte su gibi akıp giden bir kitaptı. Cinayetlerin çözümlenme aşamaları, Dupin'in olağanüstü gözlem yeteneğini okumak çok keyifliydi. Fakat kitap daha uzun olabilir, olaylar da daha detaylı anlatılabilirdi. Bitirdikten sonra yarım bırakılmış gibi hissettim. Yine de polisiye severlerin keyifle okuyacağı bir kitap olduğunu düşünüyorum. İyi okumalar dilerim.