Bu gibi kısa öyküleri okurken sonralara doğru çok üzülüyorum . Keşke bu çok kalın bir klasik olsa idi diyorum .Konu harika,felsefe harika tam dünya klasiği olacak eser diyorum .Çünkü konu şu anda bütün insanların aradığı cevapları barındırmakta .İyi okumalar.