·152 syf.····Okunma: 16 Ekim 2022 14:40 Aslında kitabı okumaya başlarken ki niyetim kafa dağıtmaktı. Konusunun ilginç olacağını, iki kültürü yani Kore ve Türk kültürünü güzel bir şekilde sentezleyeceğini düşünmüştüm. Yanılmışım. Zaman kaybı diyebilirim.
Dili çok basit. Anlatımı sıradan. Konu çok, biraz kaba bir tabir olacak ama, araklama. Her şeyden ve her yerden bir şeyler alınıp toplama bir kitap yapılmış gibi bir şey.
Tek iyi ve güzel yani kapak kalitesi. Bunun dışında iyi bir yan yok.