Ahmet Ümitin okuduğum ikinci eseri ilk olarak Bab-ı Esrarı okumuşutum tarz olarak birbirinden çok farklılar ama her iki tarzıda severim.Ancak bu eseri basit buldum şahsen cinayet polisiye tarzı kitapları çok sevmem ama kaliteli yapıtlardan okumuşluğum vardır onlara nisbeten kurguları basit geldi sürükleyici bir dili var evet televizyondaki kanıt dizisinin roman haline benziyor ama çok okunmaya değer olduğunu düşünmüyorum.