Okuduktan sonra günlerce etkisinden kurtulamadığım, kitaplıkta gördüğümde bile hala içimin cız ettiği Çizgili Pijamalı Çocuk kitabının yazarı John Boyn'dan yine savaşa bir çocuğun gözünden bakan güzel bir kitap. Neyseki bu sefer her ne kadar buruk olsada mutlu bir son var.
Kitabı benim için özel yapan başka bir şey ise kızım Rana Ertaş ile aynı anda okuduk ve onun altını çizdiği yerleri okuyarak ilerlemek bana ayrı bir zevk verdi. Gerçi ben ondan önce bitirdim ama olacak o kadar.