Yani ne desem ki...Sadece yazara sormak isterdim ki; Neden bu şekilde bir yazı tekniği belirledin? Neden kitabı sürekli bir ileri iki geri şekilde okuyoruz?Neden sürekli kitabın içindesin? Ana karakterin ilk kitapta dağa çıkmasının ne anlamı kaldı madem "devam"dı bu...Doppler 2. Kitapta neden bu kadar geç piyasaya çıktı, acaba yanlış kitap mı aldım diye beni tekrar Google a baktıracak kadar... Neyse ki sayfaların yarısı bostuda toplam 3-4 saate bitti gitti... Sırf bitirmiş olmak için 3.yü de okuyacağım Volvo Kamyonlar