5/10
·200 syf.··
2022 52. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 20 Ekim 2022 00:27
Kitap gazeteci Elif'in ağzından yazılmış.Günlük tarzındaydı,haliyle edebi bir yönü yok.Okurken hadi canım bunu da söylememiştir dediğim yerler tabiki de oldu,abartı geldi bazı kısımlar.Bir yandan da Pucca'yı anımsattı.Ama modern özlü sözler güzeldi,yerinde tespitler yapılmış.Çerez bir kitaptı, dışarı çıkarken genellikle yanıma aldım ve okudum.Malum kalabalıkta sesler arasında fazla kafa yormayacak kitaplar okumak daha iyi oluyor.
Her Şeyin Başı MerkürAyşe Balıbey Tanıl · Doğan Novus · 2017322 okunma
·
99 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.