·288 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2022 18:18 Herkesin, her kesimin tanışmasını isteyeceğim biri Dr Ayşe Hümeyra hanım..
Herkesi memnun edip özellikle çok zorlukların olduğu yıllardan hiç şikayet etmeden bahsetmesine mi değineyim. Medine'ye aşık olup gitmeden duramamasından mı, oraya hizmet etmeden duramamasından mı bahsedeyim. Hacılara yaptığı yardımlardan, hep genç diri kalmasından,her şartta dinini yaşamasından, Allah'ı memnun ederken bir yandan hayatı da olması gerektiği gibi yaşıyor olmasından ne desem eksik kalacak bir nevi şahsına münhasır kişi. Saddeddin Ökten'in de ablasıymış belki iftar programlarından bilenler vardır. Onların hayatlarına dair kesitler söylemesi, babasının din adına yaptığı çabalar..ve bir şeyler değişince ona şikayet edip bahanelere sığınmayıp zamanın şartlarına uyarak işlemeye devam etmesi;olması gerekenin de ne olduğunu bize hatırlatıyor.
Okurken Hümeyra ablayla karşılıklı sohbet ediyormuşsunuz gibi sıcak bir ortam. Ben ilk başta acaba söyleşi tarzı sıkılır mıyım bitirebilir miyim derken bi baktım aktı gitti. Çayımı,kahvemi alıp buluşmaya gitmek için vakit bulmaya çalıştım. Yanisi alın,okuyun,okutun. Dindar bir nesil,Müslüman bir örnek kişi nasıl olur görün,görelim.