Beklentilerimi hiç karşılamadı. Kendi görüşüm olarak bence kitap fazla basit bir dille yazılmıştı. Konuşma diline çok fazla yer verilmişti. Çok ağır bir dil de sevmeyen biri olmama rağmen yazarın üslubundaki büyük eksikliği daha ilk birkaç sayfadan fark edebiliyorsunuz. Yazım şekli dışında kitap o kadar gerçek dışıydı ki okurkan şekilden şekile girdim. Ölümler olsun, o durumda insanların yaşadığı psikoloji olsun her şey çok saçmaydı. Arkadaşlarının yarısı ölmüş iki insanın yanlarında duran cesetlere rağmen aşk yaşaması, o durumda mutlu olmaları kadar garip bir şey yoktu. Karakterlerin pskolojilerinin ağır basması gereken böyle bir konuda hiç kimse gerçekçi davranmamıştı. Ayrıca ana karakterimiz olan Bestegül'ün böyle bir durumda bile iç sesiyle konuşarak espri yapması kitabı daha da saçma kılmıştı. Yine de sonunun oldukça üzücü olduğunu söylemeliyim. Sonuna gelene kadar sırf bitirmek için okuduğum kitap bir anda beni ağlama raddesine getirdi. Yani hem iyi yanları hem kötü yanları eşit miktarda. Vakit geçirmek için okunabilir.