·344 syf.····Okunma: 21 Ekim 2022 23:05 Heyecanla başladım kitabı okumaya. Okurken yavaş yavaş fark ettim ki sadece heyecanı barındırmıyor bu kitap. Gözyaşı, kahkaha, korku, hayret... Birçok duyguyu hissettim bu kitapta. Her gidenle ben de gittim, her kalanla ben de kaldım. Bazı anlarda sanki oradaymışım gibiydi, o insanları ben de tanıyormuşum gibi. Her anıda bir sıcaklık vermesi, her yaşadığında bir şey katması... Gözyaşları ve tebessümlerle hayran kalınası bir kitap. Okunmalı, okutturulmalı.