·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Ekim 2022 13:16 Ben uzun süredir böyle bir öykü kitabından etkilenmemiştim. Bakın, okumamıştım demiyorum etkilenmemiştim diyorum, evet öykü kitabı okudum ama böyle etkilenmedim. Her biri sizi başka bir zamana ve hayata götüren, dolu dolu, "bunu okumasam da olurmuş" cümlesine zihninizde bile yer vermediğiniz bir eser. Yazar dilimizi o kadar özenli kullanmış ki hayran kalırsınız. Dilimize gösterdiği özen takdir edilesi türden. Her bir hikaye insanı şoka sokuyor. Ve her bir hikayenin sonu inanılmaz etkileyici. Ben hayran kaldım siz de hayran kalın.