·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Ekim 2022 22:03 Ön yargılar. Hangimizde yok ki ? Birşeyleri her zaman kendi yargılarımızla değerlendirip öyle yorumlarız. Aslında bu ön yargılar bazen bizi birilerinden korurken bazen de yanlış kararlar verdirebilir.. Kitaba gelince; neredeyse bu ön yargılar hayatlarının aşklarını kaybettirecekti birbirlerine. O kadar güzel anlatılmış ki bu durum.. Bu zamana kadar çokça adını duyup da okumadığıma çok pişmanım. Gerçekten klasiklere girmeyi hak etmiş bir kitap. Söylenecek bir sürü şey var ama ne desem az kalır yanında.. Herkese bol kitaplı hayatlar diliyorum.