Kitaba başlamadan önce o kadar çok spoiler yedim ki o yüzden konusuna girmeden sadece hissettiklerimi yazmak istiyorum. Kitap ne kadar güzelse bir o kadar irite ediciydi, bazı sahnelerde gerçekten midem bulandı, gerildim, ama bazı sahnelerde de umudu o kadar derinden hissettim ki çok mükemmel bir kitap olmasada bence güzeldi ve bir çok şeyi sorgulamama sebep oldu biz kadınların suçu sanırım yalnızca kadın olarak doğmak yüz binlerce yıl boyunca bizden ne istediklerini asla anlayamıyorum dünya zayıf gördüğü herkese karşı çok acımasız..