"Av" serisinin devam kitabı. M. Rise kalemi gerçekten çok akıcı bir yazar. Diyebilirim ki kitabı bir solukta okudum. Annabella kendini ve geçmişini keşfetmeye devam ederken çevresinde olan olayları da okumaya devam ediyoruz. Şimdiden keyifli okumalar;)