Başta “ama sonunda yine zengin oldu kooskoca zetin bahçesi var” diyesi gelse de insanın asıl mesaj sanırım şu “O bahçeyi veren Sedat’ın babası değil Allah. Allah isterse bir şişe zeytin yağı ile de verir nasibini bir dönüm tarla ile de, mühim olan nasibin niyete bağlı olduğunu bilmek”