İki günde soluksuz bir şekilde bitirdim kitabı akıcı ve ders niteliğinde yazılmıs her cocugun ayrı bir hikayesi ve hepsinin çaresiz yaşadıkları umarım bu tarz kitaplar sayesinde bir nebzede olsa sesi oluruz onların kaleminize sağlık her sayfayı yaşayarak ayrı bir hüzünle okudum