Merhaba 'lerim.
Nevra Karataşın kalemiyle tanışmış ve çok sevmiştim.
Şimdi de iki Öykü Odabaş ile birlikte kaleme aldığı kitabı okudum ve çok sevdim.
Bu da demek oluyor ki Nevra Karataş ve Öykü Odabaş'ın kitaplarını stoklama zamanı geldi.
Umudu Doğru'ya başladığımda böyle küllerinden yeniden doğmasını beklediğim bir karakter şekillenmemişti aklımda.
Kitaptaki dostluk ve aşk çok hoşuma gitti.
Betimlemelere dayanamayan benim için yazarların kalemi bana ilaç gibi geldi.
Kitabın konusuna gelince;
Umut, yurt dışında okuyor.
Renée,Ayça ve Umut aynı evi paylaşıyorlar.
Umut, Türkiye tatilinden döndüğünde pek de eskisi gibi değildir ve bu durum diğer arkadaşlarının dikkatinden kaçmaz.
Ne olduğunu öğrenebilmek için çabaları bir süre boşa çıksa da sonunda Umut'un Lösemi olduğunu öğrenirler.
Bu hastalık Umut'u derinden sarssa da kızlar birlikte yapamayacakları hiç bir şey olmadığına Umut'u ikna ederler ve tedaviden önce bir gece hiç bir şey olmamış gibi eğlenmeye karar verirler.
Bu eğlencenin sonu hiç de iyi bitmez.
Umut, kurtardığı hayat karşılığında kaybettiğiyle yıkılır.
Artık hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağına inandığı anda hayatında adı gibi ona Umut olacak insanlar bir bir çoğalır.
Umut'un kaybettiğinin yerini sevdikleri ve sevenleri doldurabilecek midir?
Umut onu bu karanlığa atanları affedebilecek midir?