Favori yazarımın en merak ettiğim çiftimin kitabını sonunda alıp okudum.Yorumlara baksaydım bu güzel kitaptan mahrum kalacaktım.İyiki umursamamışım:)Kirli S'lerin en çatlak ve en aykırı karakteri Sesily ile fazla sırları olan Amerikalı bence mükemmel bir uyum yakalamışlar.Kitapta yeni karakterler görünce bi hoşuma gitmedi.Bu takımı sevmem diye düşünmüştüm ama okudukça kızlara bayıldım.Sesily ve kaos çetesinin kendi tarzlarında adalet aramaları çok hoşuma gitti.Özellikle patlayıcı uzmanı olan İmogen.Kız tam başbelası.Ben çok eğlenerek okudum.İnsallah bu çeteninde kitapları yazılıyordur.Zaten 2 kişinin kimle olacağı az çok çıtlatılmış.Yürüyen bela İmogen'in eşi kanun adamı olacak.Adamı bu kitapta bile baya zorladı.Daha ilk karşılaşmalarında adamın suratına bile Aygır gibisin dedi