·400 syf.····Okunma: 07 Kasım 2022 14:12 9 verdim... Kesinlikle serinin en iyi kitabıydı. Will'i, Max'in çapkın arkadaşı olarak bir önceki kitapta görmüştük ama burada daha yakından tanıdık ve ben onu çok sevdim. Hanna'ya tavırları olsun, kimseyi incitmeyi istemeyen düşünce tarzı olsun, çok hoşuma giden bir karakterdi. Hanna da serideki en sevdiğim kadın karakter oldu diyebilirim. Açıksözlü ve hafif patavatsız halleri o kadar tatlıydı ki, Will gibi beni de cezbetti. Benim için Hanna > Sara > Chloe şeklinde gidiyor sanırım bu sıralama. Çift arasındaki tensel çekim en başından beri o kadar iyiydi ki... Sadece nedense Hanna'nın ailesinin evinde aileyle Will'in ilişkisiyle ilgili daha fazla bir şeyler bekledim. Ne bileyim mesela Liz doğursa güzel bir ekşın olurdu. Ay Max ve Sara'nın bebişleri olacağını da öğrendik. Zaten libidosu yüksek çiftten bir gün bu haberi alacağımız belliydi. Hanna ve Will'in hikayesinin bir kısmı da novellaya kaldı gibi, şimdi hemen novellayı okumaya gideceğim.