"Beni neden sevmediniz?💔"
Haklı Duvar Yazısı
··3 alıntı·
250 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Lan ben bu Zilan denen kıza iyice gıcık oldum.Benim arkadaşıma benden daha yakın olmaya çalışıyor😒
moon.
Gönderi Sahibi
Ye`♡
Seni sevmeyenlerin ben... Gelmişine geçmişineee..
moon.
Gönderi Sahibi
Ayy😍😍😍
İdolümmm🤩
Seni herkes çook seviyoo Öyle demee
moon.
Gönderi Sahibi
😍