Selam ☻
Nazan Bekiroğlu’ n dan okuduğum ilk kitap
Kehribar Geçidini sizlere tanıtmak istiyorum. Konusu şöyle;
...
“ Kitabımız, Ashab-ı Keyf yani Yedi Uyurlular olarak bilinen 7 kişiyi konu alıyo. MS 300’ lü yıllarına kadar inip Roma sokaklarında kayboluyoruz. O zamanki Romanın başında ise Diocletianus bulunuyo. Bu hükümdar ülkede tek bir hristiyan kalmayana kadar savaşmaya ant içmiş. Ve bu zulümden kaçıp bir mağaraya sığınan 7 arkadaş, o mağarada 309 yıl boyunca kış ayında uyuyup yaz ayında uyanıyorlar. Kitabımızda bu 7 arkadaşımızın ayrı ayrı hikayelerini ve Roma’da ki yaşanan zulmü okuyacağız.”
...
Nazan Bekiroğlu’ n dan okuduğum ilk kitap ve bu romanda kalemi bana aşırı zor geldi. Kitapta okuduğum 7 kişinin hayatı, tarihi olaylar çok keyifliydi aslında. Ama bana çok hitap etmediğini düşünüyorum. Okurken çok zorlandım, çoğu yeri anlayamadım. Aslında çok merak ederek elime almıştım ve sonra beklentimin altında kaldı. Kitabı önerir miyim kesinlikle evet, belki sizler çok çok beğeneceksiniz. Kitabı asla kötülemiyorum. Herkesin okuma zevkleri farklıdır. Ben çok etkilenemedim, doğru zamanda okudum mu emin de değilim. Ama kitapta o kadar güzel alıntılar var ki hayran kaldım.. Bir şansı hak eden bir roman, kendim için doğru zamanda tekrar okumayı düşünüyorum. Hoşçakalın ☻