-Öldürmeyi yüceltmek ya da yermek gibi keskin bir tutuma sahip olmadığımı bilmenizi isterim. Öldürmenin insan doğasına aykırı olduğu iddiasında falan da değilim. Sadece şunu anlamaya çalışırım ben: Konu öldürmek bile olsa, insanın kendi yapıp ettiklerini öncelikle kendine, sonra da başkalarına anlatırken gerçekten ne kadar uzaklaşıp uzaklaşmadığına bakarım ben. Zira, sebeplerle sonuçlar arasındaki ilişki koptuğu an, gerçekten de kopmuş oluruz.
Hestia