7/10
·280 syf.··
2022 13. kitabı
Okudum ama ben bu kitabı tavsiye filan etmem. İlk defa okuduğum bir felsefe kitabından hiç hoşlanmadım ve bir an önce bitmesini istedim. Hissettiğim tıpkı Bülent Ersoy'un şu meşhur repliği gibiydi; "Allahım, nerden geldim ben buraya!" :) Bana göre felsefe kitabı yazıyoruz diye nokta, virgül kullanmayı unutmamalıyız. Yani daha sık kullansak ne olur ki? Çok iyi olur bence. Ama alıntılar da paylaşacağım. O kadar kötü olsa yarıda bırakırdım zaten. Puan olarak da yedi verdim. Daha aşağısı saçma olurdu. Çok insaflıyım. :) Yine de isteyen okuyabilir.
A'dan Z'ye FelsefeAlexander Moseley · Pegasus Yayınları · 2019141 okunma
·
92 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.