Puan vermedi·216 syf.····Okunma: 12 Kasım 2022 21:43 Ne kadar uzak dursam da sonununda kitabı okudum. Korkumu yenmek gibi bir şeydi benim için. Terapi iyi geldi duygu ve düşüncelerimde yalnız olmadığımı anladım. Veronikayı çok iyi anladım. Her ne kadar intihar düşüncesi varmış gibi görünse de aslında farkedilmesi, değerli hissetmek ve korku bu düşünceyi tetikliyor. Bence kimse gerçekten ölmek istemez sadece farkındalık oluşturmak vebir kırılma noktası oluşturmak için bir neden bulur ve uygulamaya geçer. Hatırladığım kadarıyla o anda herşey değerini yitiriyor ve bu kadar gereksiz insan ve olayların canınızı yakmasina artık dur diyebilecek bir çozum gibi geliyor. Gerçekte bu durum karşısında o kisive olayların nasıl bir değişim göstereceğini merak ediyorsunuz. Çok saçma bir durum. Yapmanız gereken kısasa kısas yaşamak. Küfür edene küfür et, vurana vur haksızlıklar karşısında hakkını ara ben öyle yapıyorum. Çok iyi geliyor.