Nasıl giriş yapsam bilemedim.Çerezlik,kafa dağıtmalık diye başladım ama biraz dram beni darmaduman etti.Karakterler çok tatlıydı.Hepsini cebimde taşımak istedim.Charlotte ve Reed uzun zaman sonra okuduklarım içinde içime sinen karakterlerdi.Konuyu geçiyorum.Bence okuyun.Biraz farkındalık kitabıda olmuş.SPOİlllll Dikkattttt... Çokta spoil sayılmaz ama hep karakterlerin 20-30 yıl sonraki hallerini merak ederdim.Bu kitap son bir kaç sayfasında bana biraz göz yaşı döktürdü.Bir parça buruk olsam da hala çok tatlılardı:)Eklemeden duramucam.Kapak çok alakasız.