İlk önce maviliğini kaybetti deniz.
Acı acı esmeye başladı rüzgar.
Yakındır örtmesi beyazlığın her yeri...
Artık kış geldi...
Küskün yüzünü gösteriyor Güneş.
Ağaçlar teker teker vedalaşmış yapraklardan. Geceler uzayacak inat gündüzlere...
Artık kış geldi...
KİTAP HAKKINDA
Onur Ömer Düzgün 'ün kaleminden ilk defa bir kitap okuyorum. Kurgusu oldukça başarılı, dili oldukça sadeydi. Yalnız keşke yayınevi sayfalarına daha çok özen gösterseydi. Çok fazla yazım hatası ve yanlış basım vardı. Onun dışında genel itibariyle konu sizi içine çekiyor. 1 gün bile sürmeden bitirdim. Sabırsızlıkla ikinci kitaba geçmeyi düşünüyorum. Bu arada bu yaşıma kadar ilk defa fantastik bir türde kitap okudum ve asla pişman etmedi. Olay örgüsü ise Enke ile başlıyor. Enke'nin gerçek babasının ortaya çıkmasıyla birlikte kendini yepyeni bir dünyanın içerisinde buluyor. Genel itibariyle ben çok beğendim. Enke'nin yaşadığı maceralara sizlerde tanık olmak isterseniz şiddetle tavsiye ederim .