Türk yapıyor diye potansiyel her suçluyu vatana mı alalım?! Bir yapanı engellemek yerine herkese kucak mı açalım? Kusura bakmayın, ben vicdanımı, merhametini Fırat Çakıroğlu'nda, Bedirhan bebekte, Aybüke Öğretmende ve nicelerinde astım. Vatanım, toprağım parsel parsel giderken kimseye acımam. Çok isteyen evinin içine alıp beslesin. Sohbet edecek halim yok, yazmayın bana.