·314 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2022 05:07 Kurgusuna bayıldım. Kitap çook akıcıydì. Yazarın kitabı yazarken ki düşünceside cok güzel. Çok ufak yerler dışında hiçbir bosluk kalmıyor.
Neden bilmiyorum, çok fazla gerildim ben.
Ama içinde çok fazla cinsel unsur vardı bu da rahatsiz etti açıkçası.