·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Kasım 2022 00:14 Yaşananlar rüya mı yoksa Violet kitap mı yazıyor diye düşünmekten kitabı istediğim şevkle okuyamadım. Ciddiye alamıyordum yaşananları bir türlü. Fakat sonlara doğru öyle bir hal aldı ki, neye uğradığımı şaşırdım. Düşündüğümden çok daha farklı şeyler varmış meğer. Kitabın dili o kadar sade ki bir çırpıda bitiriyorsunuz. Kendimi hep Açlık Oyunları serisinde hayal ederdim. Hiç gerçek anlamda yaşanacak olumsuzlukları, hayatınla olan mücadeleyi düşünemiyor insan. Artık istediğimden emin değilim. Bu seri bana normal yaşantımın aslında ne kadar kıymetli olduğunu gösterdi.