Suyun Gazabı İnceleme
Puan vermedi·360 syf.··
2022 9. kitabı
Selamlar<3Bugün Hava Uyanıyor'un 4. kitabı olan Suyun Gazabı ile geldim.Ara vericeğim demiştim ama her kitabın sonu heyecanlı bir şekilde bittiği için veremedim. Neyse Kitaba gelirsek nereden başlayacağını bilmiyorum ama öncelikle kitap çok akıcıydı başladığımdan itibaren akıp gitti resmen zaten genel olarak yazım dilini sevdim okurken yormuyor özellikle aşırı betimlemelerle boğmuyor. Olaylar da diğer kitaplara göre daha dolu özellikle son 100-150 sayfa gerçektende dolu dolu geçti herşey o kadar aniydi ki arada ara verip olayları idrak etmem gerekti ve sonundaa sona yaklaştıkça istediğim kaos ortamı oluştu heheeಠ◡ಠAma sonu biraz daha sakin bitti bu sefer ve asıl olaylar şimdi başlıyormuş gibi hissettirdi.İhanetler,ölümler,savaşlar okuyacaksanız bunların hepsine hazır olun derim...Ölümler demişkenn en sevdiğim karakterlerden biri öldüş oldu༎ຶ‿༎ຶ kalbim hala buruk...Yani ne demek böyle önemli bir karakteri bu kadar basit ve yersiz bir şekilde öldürmek?Takıldığım şeylerden biri de bu kısımlarda karakterler biraz daha duygusallaşabilirdi diye düşünüyorum sanki önemsiz bir şeymiş gibi geldi geçti.Bu yüzden biraz puan kırma gereği duydum. Yinede serinin en duygusal kitabı diyebiliriz diye düşünüyorum.Bazı karaktere o kadar alıştım ki serinin son kitabına gelmek heyecan vermekle birlikle bi tık üzdü.Genel olarak bu kitapta hep kötü olaylar olmuş olsa da Karakterlerin samimiyetleri ve şakalaşmalarını okurken yüzümde bir tebessüm oluşturdu:)Aldrik ve Vhalla ne zaman mutlu ve rahat olacaklar merak ediyorum sadece(˘・_・˘)Sürekli bir şey oluyor biraz mutlu olsunlar kötü bir şey olucak demektir.Fantastik evrenin ve bazı karakterlerin daha derinlerine girmiş olmak güzeldi.Gayet güzel ilerliyor son kitaptan beklentim oldukça yüksek umarım karşılar Fark etmeden baya uzun olmuş:)Diyeceklerim bu kadar final kitabında görüşürüz
Suyun GazabıElise Kova · Yabancı Yayınevi · 20192,571 okunma
·
53 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.