Kitaba ve diline bayıldım.
Murat Menteş’in okuduğum 3. kitabı; kitap yine yazarın eğlenceli, akıcı ve bir o kadar satırlarında derin mesajlar yüklü yüzünü gösteriyor.
Tabii bu kitabı diğer kitaplarından farklı kılan kurgu olmaması ve seci sanatı ile yazılmış olması.
Murat Menteş Türk Edebiyatının Kurt Vonnegut diyebilirim…