Kitabin konusu basit bir konu ve birçok kitapla ve filmle benzer konu işlenmiş. Örneğin Stephen King'in 11/22/63 kitabı ve filmi geldi gözümün önüne bu kitabı okurken. Yine de çok severek okudum. Kitapta bizlere, ne kadar hayat istediğimiz gibi gitmese de, pişmanlıklarımız olsa da, hayatın devam ettiğini ve yaşama sevincimizin ve umudumuzun her zaman olması gerektiğini anlatıyor. Her şey olması gerektiği gibi... Ve olduğu gibi güzel. Bir başyapıt olmasa da gayet severek okuduğum bir kitaptı.