Kitabı lise yıllarımda okumuştum. Tabi ki muhteşem bir kitap. Sabahattin Ali'nin en sevdiğim kitabı diyebilirim. Öyle yalın, öyle gerçek ve kelimenin tam anlamı ile naif ve duru bir anlatımı var ki, elinize ilk aldığınız anda bağımlılık oluşturan bir kitap.