Çok sık yorum ve analiz yapan biri değilimdir. Açıkçası bu kitabı da okumaktan bir hayli sıkıldığım bir dönemde, belki tekrar benim okuma hevesimi geri getirir ümidiyle okumaya başladım. Takriben 5 gün sürmüştür kitabı okumam ya da yarısına gelmem diyelim. 80. sayfadan sonra su gibi aktı adeta kitap. Daha öncesinde Yekta Kopan'dan öykü kitabı okumuştum ve kaleminin gelişmiş olduğunu gördüm. Bence bu adam roman yazmalı! Hemfikir olduğum bir konusu var, kişisel gelişim kitaplarının saçmalıktan ibaret olduğu, kişiye saman alevi misali bir motive verdiğini gölge-yazar'ımız Armağan Gündoğdu üzerinden anlatıyor. Kitapta fark edeceksiniz günümüzün toplumsal sorunlarına değindiğini. Karakterlerin geçmişinin özellikle seçildiğini de parça parça da olsa anlıyor ve kitabın sonunda parçaları birleştiriyorsunuz. Keyifli bir kitaptı, tavsiyemdir. Size kişisel gelişim kitaplarından daha çok şey katacağının garantisini veriyorum. Hoş kalın, kitapla kalın