Kitabı beğenmedim bayıldım. 6 yıl olmuş kitap çıkalı nasıl yeni duydum böyle bir kitabı şaşıyorum. Covid zamanı çok kitap okudum. Borç harçta top noktadaydı. O zaman okusaydım daha iyi olurdu. Borcunuz varsa okumalısınız arkadaşlar. Kitap 10 numara 5 yıldız.