·118 syf.····Okunma: 25 Kasım 2022 19:04 Hanna ve Will çiftini zaten çok seviyordum ve novellasını okumak güzeldi keşke daha çok olay olsaydı da 9 ya da 10 verebilseydim. Ben sırf çiftin nahifliğine bayıldığım için 8 verdim. Hanna ve Will'in evliliğini ve Hanna'nın kariyer planlarının ikili arasındaki ufak bir anlaşmazlığa sebep olmasını okuyoruz. Will bence haklıydı Hanna hep kendi çerçevesinden baktı olaya ama çabuk da anladı ve çözdüler durumu. Keşke bir bebiş de görebilseydik. Ama ufacık da olsa ve Anna'nın aşkını gördük bu bize yeter.