Gerçekten üslup,konuşma tarzı çok önemli.İnsanın fikrî aleminin ve karakterinin en kısa yoldan özeti bence.Daha ilk tanışmada gevşek ve rahat konuşulunca hatta bunu da"samimi biriyim"diyerek normalleştirmeye çalışınca bundan sana fayda gelmez deyip konuşmayı bitirme taraftarıyım.
Düşünce
·1 alıntı·
85 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
"Mesela; "Evime televizyon sokmam" diyen adamla, "Evde televizyon olmasa daha çok muhabbet olmaz mı?" diyen adamın arasındaki uçurumu size nasıl anlatayım? Ölene dek üslubun kimlik olduğunu savunacağız."
Yaşamın her noktasında üslûb ve usûl çok önemlidir. Örneğin doğru üslubu yanlış yerde kullanırsanız sonuç alamazsınız